Lata dagar? knappast!

Hur definieras en lat dag? Är det att man inte gör ett dugg? eller kan det vara dagar då man egentligen gör mycket saker men sådant som man inte tycker är ansträngande?
Det kan du ju fundera på, för jag orkar inte... Lat som jag är!

Men men, för att komma till saken så tycker jag att veckan efter ett lov skall vara lugn och man skall få chansen att starta upp igen rätt lugnt. Men nej nej, måndagen börjar med ett prov i geografi. Visserligen var provet rätt lätt, vilket är mycket chockerande att jag tycker om ett prov nu för tiden! Men men, nu skall vi inte ta ut någon seger i förskott. Dessutom kommer jag få mig ett slag i magen imorgon, så fort jag ser det hemska matte E provet! Chansen att jag kommer fatta ett skit är ungefär lika stor som att jag skulle kunna bygga mig en evighetsmaskin om jag ville.
Nu sluddrar jag sådär lagom mycket som jag alltid lyckas med så fort jag sätter mig och skriver ett blogg inlägg... Egentligen borde jag sluta, men måste ju ändå få fram att det inte är nog med 2prov på en vecka inte! Utan på fredag blir det även till och ha ett jätte skojigt astronomiprov också, WOHOOO!

Usch, varför flyttade jag inte till fastlandet under lovet? Då skulle jag ju fått två veckor lov istället för endast en futtig veckas lov, USCH och fy!

Kommentarer
Postat av: sandra larsson

2009-02-03 @ 11:36:48
URL: http://saandraalarsson.blogg.se/
Postat av: sandra larsson

vilken underbart fin design! :)

2009-02-03 @ 11:37:47
URL: http://saandraalarsson.blogg.se/
Postat av: Nikolina

For the record: tycker att ditt sluddrande är väldigt underhållande! ;)

2013-05-31 @ 18:38:36
URL: http://giraffescantdance.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0