2-1 mot Johan i sävecupen! Så ägd!

Uschiamej! Fick inte lov att sova till klockan tolv idag så jag kan inte få kalla det för skönhetssömn :(. När man endast får kalla det sova är det inte speciellt värt alltså! Visserligen hade jag till och med sovmorgon men får jag inte sova tio timmar är jag inte nöjd...

För den nyfikne kan jag berätta att vi spelade badminton idag och jag spelade tillsammans med den där super seriösa smurfen Hassan... Det roliga var att jag bara tycker det blir tråkigt om man skall köra helt seriöst och sådär för då blir det ju inget spel medans Hassan tyckte att man skulle spela super seriöst! Därav blev vi ett väldigt dåligt lag och det sluta typ med att Hassan inte ville att jag skulle ta bollarna för att jag ba "klanta" mig. Fick inte serva för den delen heller för han tyckte jag var för kass... visserligen var jag väl det då eftersom vi körde med att serva från baslinjen! Ajaaaa, nog snack om min badminton karriär nu som egentligen är superb om jag kör själv!
   
Efter att ha käkat super mumsig macka och soppa så hade vi matte, en matte lektion där jag nästan lärde mig sista grejset inför provet... känns dock som att det ännu är en hel del kvar som jag inte kan! Men men, fattar man formelbladet får man minst G så det är ju ganska lugnt då iaf =). Dessutom fick vi bestämma oss vad vi skulle välja för seminarium eller vad det kan kallas som vi skall gå på under framtidsdagen. Hade typ beslutsångest som vanligt... Eller så var det bara ointressanta grajs som för den delen också är vanligt när vi snackar om mig och yrken i samma mening. Till sist lyckades jag faktiskt välja vad jag skulle gå på och då väntade typ alla på mig eller något sådant. Fast visa sig ändå att jag inte var sist eftersom Kajsa och Niklas också satt o micklade men de lät mig få bära den jobbiga bördan helt själv om att vara sist!

Nu kommer det roligaste kära bloggläsare!!! VI SLOG JOHAN OLSSONS KLASS I SÄVECUPEN IDAG!!!! Det var faktiskt riktigt skoj men det roligaste var ändå att vi typ spela bra cupen igenom och vi skämde inte ut oss ett dugg...(nästan inte i alla fall, jag skämmer ut mig bara jag ställer upp i någon sport med klassen. Men det är ju en annan femma) Bara för att va dryg måste jag skriva att vi vann första matchen med 3-0(förlora först med 0-1 innan de blev diskade iofs... men som sagt, en annan femma ;) ), Andra matchen vann vi mot Johan med 2-1!!!!! o i tredje förlora vi med 2-1 och då var vi totalt grymma!! Bör tilläggas att vi spela med sex pers i en match och fem i de andra två.

Usch vad mycket jag skriver nu för tiden föressten... Ajaaa, mina dagar är ju så väldigt händelserika.

Kan bara berätta att jag vandrade runt på stan en sväng med ett par turturduvor som typ satt klistrade i varandra. Inte mig emot dock förutom att en av dem vägrade använda alla mega bra raggningsrepliker som jag tyckte han skulle använda sig av ba för skoj. AAASCH! nu avslöjade jag ju att det var en HAN :O! Aja, kan lika gärna avslöja att det var Ansinelli då ju... Sorry för den asså.

Ojojoj, tänk att det inte är allt för mycket kvar nu, bara två stora saker kvar som alla bör få reda på! För när jag var påväg hemmåt efter denna sjukt händelserika dag så var den ju bara tvungen att bli mer händelserik! Dessutom var det en riktigt irriterande sak som hände! Fast o andra sidan fick jag en bekräftelse på att det var ett bra val jag gjort idag. Och neeej, det blev inte punktering på däcket när jag cykla hem om det nu var det ni mot förmodan tänkte på. Det som istället hände var att polis polis potatisgris kom o körde upp jämsides med mig o undrade varför jag inte hade lyset igång. Vad skulle man svara på något sådant liksom... Neeej, jag tycker det försämrar mitt mörkerseende eller något sådant tänkte jag nästan säga men eftersom man kan få böter för att inte ha lampor så fick jag väl försöka sätta igång lyset... Baklampan gick bra men det sketna jäkla dynamot fram var totalt värdelöst och fungerade inte alls så därför vart jag istället tvungen att gå med cykeln i flera hundra meter för att sedan kunna slinka in i skogen och cykla där i min ensamhet mitt i mörkret. Fattades ju typ bara att någon skulle komma fram o våldta en också. Fast det skulle nästan kunna vara lika bra för då kanske man skulle kunna stämma polisen för att de utsätter en för fara med sina löjligheter!

Tröttnat, somnat eller dött ännu??? jag har i alla fall jätte skoj så måste bara tala om att jag suttit o spelat Settlers  VI ikväll och det var verkligen ett spel som kan kallas tidsfördriv!! satte mig och spela vid 21 och sedan vid kvart i tolv hade jag klarat de två första uppdragen... Antingen måste jag vara världshistoriens segaste strategispels spelare eller så är det där världshistoriens segaste spel! Skulle inte förvåna mig något av det men det är ändå jätte jobbigt med sånt!
För allas hälsa skall jag faktiskt sluta skriva nu och istället gå och lägga mig, kanske läsa lite om världens grymmaste raggare eller kolla lite matte, vem vet vad det blir??? I vilket fall som hellst så kommer jag nog inte somna förrens om en timme...
Godnatt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Johan (den riktiga) Olsson

Jag kan försäkra dig om att din triumferande seger inte var så mycket att hänga i granen ändå. Vi var ju skitsämst. Att min tå resignade gjorde väl sitt till också, men innan dess hade jag några riktigt farliga skott som snuddade taket.

2008-03-24 @ 01:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0