Ny design?

Snart kan den vara här... Min nya lite mer sommriga bloggdesign. Efter mycket om och men så är den i stort sett helt färdig.
För att ni inte skall bli helt lost när ni kommer in i bloggen så är den lik den gamla med några få uppdateringar. Däribland har jag gjort om den övre menyn så den ligger integrerad i den såkallade headern. Mycket jobb för att få den på plats men nu är den i vilket fall där och den fungerar konstigt nog med.

Såhär ser designen ut och för att testa den så är det bara att klicka HÄR.
Nu känner jag mig allt duktig.
Dessutom höll jag ner på längden av detta inlägg ;). på återseende!

Kommentarer
Postat av: neelam

naaw va fint du har gjort muffin :)^^

2008-06-18 @ 12:12:15
URL: http://neelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0