Efter regnet kommer solsken?

Woohoo! Var lite så jaa, igår var jag sjuk och idag är frisk så idag får det vara "solsken".
Dagen till ära började med att jag hade sovmorgon och när jag väl kom till skolan såg vi på någon dokumentärfilm som jag inte riktigt förstod meningen med... Men men, skulle vara jobbigt om man förstod allt som hände här i världen så jag känner mig lycklig även om jag inte förstod innebörden.
Efter att slukat en meega portion fisk och potatis (vilket innebär ungefär lika mycket som om jag käkat en spigg) så hade jag en helt okej matte lektion och fick ännu en gång dra det alltid lika roliga skämtet, Cos X !!
Skoldagen avslutades sedan med att sitta o spela Tekken 3 i NV-rummet med Jonte o Lovisa under biologi lektionen...  Spelade sedan lite NBA med Johan också =).
Sedan jag kommit hem har jag bara suttit o degat och försökt förstå mig på det här med alla förbenade koder hit o dit om man vill ändra på utseendet av bloggen... men men, det får va som det är nu tror jag.
Utvärderingen av dagen sker med orden:
Lyckan är inte fulländad förrens någon fulländat den.
- mitt egna påkommna ordspråk(säkert någon annan som kommit på det förut, men det vet jag inget om) som säger exakt hur min dag har varit. ger lika flummiga svar som vilket annat orakel som hellst =D.

Kommentarer
Postat av: Ansinelli

Ordspråk ftw Muffin, drick ensam då har du bara dig själv att fylla.

2008-01-30 @ 11:55:54
Postat av: Loviiiisa

HAHA xD Jaaa.. Det är nog ett bra ordspråk det. Jag räknar matte nu och saknar muffin! Vad menar du med en HELT OK mattelektion? Den var ju underbar ;)
Pouspsouss

2008-01-30 @ 13:20:50
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Anonym

Tänkte på din rubrik. Det regnar idag.. Kommer det solsken imorgon då? Ska ju bli storm sägs det (kul när jag ska åka båt :P)

2008-01-30 @ 13:21:41
Postat av: Muffin

Naaah, behöver ju inte komma solsken imorgon... men någongång kommer det ju alltid. Var ingen tidsbestämmelse på när det kommer ;). Dessutom är det väl bara bra o åka bårt när det är storm =). Då får man ju valuta för pengarna ;).

2008-01-30 @ 19:41:22
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

NAI! Det tycker inte jag! Då kan jag inte plugga dum matte (utan dig)! :'(

2008-01-30 @ 21:23:45
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Victoria

men usch att jag var hos tandläkaren när ni spelade tekken3! =( nu kanske ni tror att jag inte är lika bra
på det som ni är men det är jag.

2008-01-31 @ 22:41:23
Postat av: Muffin

Hehe, tvekar inte en sekund på att du är lika bra... jag är ju totalt värdelös på det där spelet ;). Det är bara Jonte som sitter o kollar massa kombos som är bra ;P

2008-02-01 @ 00:10:21
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0