Latheten själv...

Rubriken säer i alla fall allt om mig! Om det finns någon gen för lathet så måste den kommit i överflöd till mig för hur fasen kan vara så jäkla lat som jag är???

Min dag började med att jag hade Retorik i massor och åter massor av minuter! Otroligt nog lyckades jag klara mig igenom lektionen utan att somna vilket är en enorm bedrift.
Sedan satte jag mig i matsalen och tjockade i mig lite läskig pulvermos och "varm"korv som var allt annat än just varm... Bara för att fortsätta att hålla mig sysselsatt drog jag Ansin och Rami till ÖoB bara för att jag skulle ha ett nytt lås till mitt skåp! Hitta ett riktigt fett lås som borde skrämma iväg vilken liten tjyv som hellst bara genom att de ser på det. Har bestämmt mig för att köra på kvantitet istället för kvalité på alla lås och allt sånt i fortsättningen, så man skrämmer iväg folk genom att ha ett as stort lås istället för att ha ett litet lås som är totalt inbrottssäkert.
Men men, nog om det... Kan berätta att jag spela Tekken 3 med Rami och Ansin efter vistelsen på ÖoB. Där är något annat jag stör mig på, för någon jävla etta har typ lyckats paja ena handkontrollen så den är hel kass! Jag skall dock vara snäll och skänka min brors handkontroll till nvrummet på det villkor att ingen tar sönder den. För då jävlar kommer jag ta hem den igen!
Nu skall jag berätta det lataste på hela dan för när jag kom hem skulle jag ba lägga mig o vila lite men somna... Vakna typ vid halv sex och det innebar att jag skulle missa min träning också :(. Så istället för att träna lite själv somna jag om o vakna vid sju nästa gång.
Usch usch på mig! Inte har jag tränat idag, och jag har inte heller gjort något vettigt... Borde nästan anmäla mig till tjockholmen eller något sådant för att kunna hålla igång o göra något. För kommer jag dit får jag i alla fall hålla på och banta så då kan man väl inte vara allt för lat.

image16
Säger då det... Det var nog bättre förr, även om min symboliserande bild inte är så jätte gammal så tycker jag ändå att det var mycket bättre när jag var mindre för då var jag inte alls så lat som jag är nu!

Nu orkar jag inte skriva mer, skall sova istället eftersom det har varit en så jätte jobbig dag idag...

Kommentarer
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

VAD ÄR DET FÖR JOBBIG MUSIK DU HAR!??!?!? Usch på dig! :P

2008-02-19 @ 16:50:26
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Muffin

Muhaha!!! Gissa varför jag la in den?? bara för att jävlas såklart =). Men skall tabort den snart när alla fått utstå hemsheterna...

2008-02-19 @ 18:38:56
URL: http://hajhoohuu.blogg.se
Postat av: Victoria

Fiint sätt att vanhedra världen, vilken ovärd musik :p
Fast du, är det inte lite dumt att ta hem handkontrollen när de haft sönder den?

2008-02-20 @ 12:28:37
Postat av: Muffin

Aaasch... tar hem kontrollen innan den är helt paj... Men förmodligen kommer jag säkert få göra det innan sommarlovet för de där jävla ettorna är ju helt värdelösa på att vara rädda om saker.

2008-02-20 @ 18:12:41
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0