Nödvändiga?

Tänk dig hur världen skulle se ut utan människor... Skulle det finnas något annat djur som tagit över våran plats och börjat bygga hus m.m. Det kanske rent av skulle vara varelser i vattnet som skulle börjat exploatera sig. tänk vad tufft med ett undervattens samhälle som styrdes av delfiner eller kanske bläckfiskar. Det skulle ju vara väldigt tufft faktiskt. Sedan skulle världen på land kanske styras av gigantiska myror eller något annat skoj.
    Världen skulle säkert vara så mycket bättre! Inga kärnvapen, inget USA som bombaderade resten av världen, inga miljöproblem och tänk så mycket mer beväxt område om det inte stod massor av hus och vägar som blockerade överallt. Ja, tänk vad vi bara försör vår värld med våra lustigheter till uppfinningar.
    När jag blir stor måste jag ta och hitta en planet precis likt jorden men utan människor på och sedan åka och kolla hur den ser ut. Eller så får jag ta o ha det som projektarbete i trean... Jag får se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0