Chocken!!!

Nä usch! Där lät ju extremt drastikt att jag drabbats av världens chock! Tyvärr är det faktiskt sant också... Jaja tänker ni, att bli chockad är väl inte så jätte farligt. Men där har ni allt fel. På vårdguiden.se kan man faktiskt läsa om tillståndet och där står det såhär:
"Chock är ett livshotande tillstånd när blodtrycket sjunker kraftigt och cirkulationen av blod och syre i kroppen minskar. Det gör att viktiga organ i kroppen hotas av syrebrist och riskerar att skadas."
Jag tackar då Ansin för att utsatt mig för detta... Det enda han behövde göra var att skriva ett litet blogginlägg om varför alla ler på våren. Jag blev helt bestört när jag läste detta och dessutom chockad som få! Om du vill läsa inlägget kan du klicka här (jag varnar för att det kan vara rent livshotande att läsa inlägget). Usch ja... Som tur var klarade jag mig med livet i behåll men jag fick dock ett stort men av det hela! Jag som blir så glad när alla går runt och ler och nu har jag fått reda på att det endast är något jä*la kisade på grund av solen...
Nä usch! Nu vart jag sur över det här så jag orkar inte skriva mer nu.
Jag hoppas i vilket fall inte att jag chockerade er med att skriva ett nytt inlägg utan att ni var lite smått förutseende med det hela.
Sov så gott allesammans, om ni nu inte ätit saltgurka för i det finns ett antisovgott ämne... bara så ni vet!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Loviiisa

AAA! Jag har blivit chockad av ditt inlägg:( Nu måste jag långsamt dö i 100 år! :'(

2008-04-23 @ 19:15:09
URL: http://elpajarocantante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0