Hipp hipp Hurra!

Nä, nu får jag väl ta o skriva något i den här bloggen. Jag har ju trots allt varit inaktiv i nästan 2månader, så lite skrivlust måste det väl ändå finnas någonstans i ett litet hörn. Okej, nu kanske jag skrämde upp er, för jag skall inte bombardera bloggen med en miljon inlägg á 5000ord.

Men men, vad har hänt sedan sist då? Inte så mycket faktiskt. Jag har umgåtts med alla vänner och bekanta, köpt ett Xbox 360 och dessutom gått och fyllt 18 barre/bast/år/whatever... Med andra ord har det hänt vissa extremt viktiga saker i mitt liv, men annars är det som vanligt tyyyp.

Nä, bara för att det var år och dar sedan jag skrev sist så skall jag inte trötta ut den eventuella läsaren ;).
På återseende!

Ps. Grattis Johan som blir myndig idag! Det är vi som går på krogen på fredag, ses där allesammans! Ds.

Kommentarer
Postat av: sandra larsson

grattis i efterskott :)

2008-10-18 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0