Nalle puh citat!

Ojdå! två inlägg på en och samma timme!
Men eftersom jag är så pass inaktiv i bloggen skall jag försöka införa en ny sak i bloggen som kommer vara lite olika flummiga citat. Ett citat om dagen skall jag försöka få med. Eftersom herr Nalle Puh är en minst lika smart varelse som mig och jag känner att jag själv kan likna mig en hel del med honom så kommer många av dessa citat vara just från min själsfrände.

Detta är väldigt bra att tänka på om ni snackar med någon mystisk person som inte tycks lyssna:
"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."'
-Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: Loviiisa

Awww.. Muffin! Du är nog en av de sötaste människorna i världen (precis som Nalle Puh, dock är han en nallebjörn, jag vet, men ändå!) :)

2008-05-17 @ 21:38:04
URL: http://elpajarocantante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0