Bloggproblem...

Jadu, kan berätta om att jag fått en hel del bloggproblem nu verkar det som... Främst så ser designen ut som fan i internet explorer så om du använder denna webbläsare skulle jag råda dig att byta till Firefox där det i alla fall ser hyfsat ut. Dessutom har det varit väldigt dött på inläggsfronten, men detta skall bli ändring på inom kort! Det som har hänt är b.l.a. att jag varit en del i skolan, nästan kommit fram till vad jag vill utbilda mig till men nämner inget eftersom jag säkerligen kommer ändra mig inom kort igen.
Jag har även varit på en framtidsdag och då kom jag fram till att Luleå verkade som en trevlig studentort även om det är hur långt bort som hellst!
Det som även kan vara interessant att veta är att jag fått påsklov och det kommer jag förmodligen tillbringa genom att tjocka i mig godis och slappa.
Mer info kommer kanske senare idag och jag ber om ursäkt angående designen i internet explorer webbläsaren.
Sussa gott! för det är vad jag skall föra nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0