Dåligt uppdaterad blogg!!!

Usch vad dålig jag är på att uppdatera denna blogg just nu alltså... Men har typ inget att berätta för det har typ inte hänt någonting alls och jag har inte orkat skriva ner mina otroligt tråkiga funderingar om allt möjligt så det är därför min blogg har förblivit tom de senaste dagarna.
Har inte heller mycket att rapportera just nu heller förutom att jag var på en jobbig fotbollsträning under måndagen och vi sprang en sjukt jobbig bana där jag självklart bestämmde mig att ta rygg på den som är konditionsstarkast i hela laget... Det resulterade i en jäkla massa varvningar och en jätte trött muffin som sedan försökte spela match utan att tänka ett dugg eftersom hjärnan hade total syrebrist, ni kan tänka er hur det gick!!
Kan även berätta att jag har ändrat utseendet litegrann på min blogg om det är så att ni inte såg det, men vet inte om jag tyckte det blev mycket bättre dock... Men nu får det va som det är ett tag till innan jag får ett sånt där ryck igen.

Hade fint allesammans!
Och för er som har lov måste jag påminna er om att det heter SPORTlov, så ut o spring med er eller sporta på något annat sätt!
Hejdååå

Kommentarer
Postat av: neelam

vad fint bloggen blev, muffin :)jätte snyggt!

2008-02-26 @ 11:22:11
URL: http://neelam.blogg.se
Postat av: Komposten

annars kan man tolka det så att det är lov ifrån sportandet, det gör jag iaf hem o sov folket

2008-02-26 @ 15:56:55
URL: http://komposten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0