besluten som blir så fel...


VARNING! Lider du av några deppressions sjukdomar bör du genast lämna detta inlägg oläst!

Ja men precis, vem har inte varit med om det? Att man har beslutsångest och sedan när man väl bestämt sig och gör på det viset så ångrar man sig sedan.
Detta var exakt vad som hände idag... Sävefest på hamnplan, festprissen som varit sugen på fest så länge lyckades ändå banga ur bara för att han tyckte att han behövde plugga inför morgondagens historia prov! I helvete heller att den där festprissen pluggade, för jag lyckas ju fan aldrig plugga jao... Det kunde jag ju ha räknat ut med arslet för satan... Varför tog jag inte bara o hängde med på den festen o hade jävligt skoj istället för att sitta framför en dator o ha tråkigt? Dessutom har jag typ dåligt samvete bara för jag inte pluggat och sur på mig själv bara för att jag inte är på fest och flummar runt som jag är så mycket bättre på än att plugga.
Men men, det kommer ju fler tåg som man brukar säga, även om det inte känns som det är allt för ofta dock..
Bara för att jag gillar att berätta tråkigheter just nu så kan jag även berätta att jag var i skolan 1½timme tidigare än nödvändigt idag bara för att jag skulle på någon indviduellt val info som var TOTALT ointressant!
Sedan hade jag en gympa lektion där jag flumma runt hela lektionen... Det enda bra med lektionen var att min fina tå slutade att göra så ont, fast däremot hade den blivit dubbelt så blå efter lektionen så det kanske inte är allt för bra... Men va satan, det värsta som kan ha hänt är ju att den är av o det gör ju inte allt för ont så det r väl bara o köra på antar jag =).
Nu börjar tydligen mitt humör gå upp liiiite igen så kan ju8 berätta att resten av dagen faktiskt var ganska soft och dagens händelse måste nog varit att Mr. Muffin köpte en muffin i Kaffis =). Den var faktiskt god,även om jag knappt fattade vad det var för smak på den...

VARNING! Följande text saknar mening och är ytterst ointressant! Läsning sker på egen risk!

Jag känner för att filosofera lite nu Men hade tänkt o hålla mig till mina beslut som alltid blir totalt fel! Lyckas verkligen aldrig ta rätt beslut så att jag känner att jag gjort rätt i just det läget, däremot kan jag lätt peka ut massa tillfällen då jag handlat totalt fel!! Blir så sur på det alltså! Jag borde kanske ta o handla helt tvärt emot vad jag tycker så kanske man kan göra lite mer rätt här i livet =). Ja, tänk vad skönt det skulle vara om man gjorde massa rätt här i livet istället för att göra massa fel... Visserligen är det typ bara jag själv som drabbas av mina dåliga beslut som tur är, annars skulle det säkerligen vara outhärdligt och ingen skulle klara av att umgås med mig, vilket är något som är ett ganska stort problem redan i nuläget.
    Låt därför inte mig ta några viktiga beslut om saker och ting... det kan bli extremt fel vill jag lova!

Godnatt och sov så gott allesammans! Nu skall jag gå o lägga mig och läsa jätte rolig historia...Hoppas på att det kommer vara ett lyckat beslut =).



Kommentarer
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

Awww... Sånt händer Muffin! Kommer alltid andra dagar! Tack för smset, kunde inte svara för jag har ju 0,00 kr :P HAHA xD Vem är det som fattar fel beslut egentligen. På matten fattar du nästan ALLTID rätt beslut, eller hur? Pousspouss :)

2008-02-08 @ 22:02:15
URL: http://elpajarocantante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0