Syster yster hemma igen!

Nu vart det ett tag sedan som jag skrev och jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

Kan berätta att min valborg förflöt hyfsat lugnt. Det enda som var lite speciellt var att en rolig person som fått nog av sitt liv försökte ta sitt liv. Okeej, så farligt var det kanske inte, men nästintill... Det han gjorde var att han cyklade utför en ramp(som bestod av någon skiva som två pers låg under) rakt ut i almedalsparkens damm. Det var en mycket rolig syn må jag säga eftersom vattnet var iskallt och endast hälften av vattnet är just vatten, andra halvan är skräp och fågelskit...
Efter att jag fått varit med om årets hittills roligaste upplevelse festade jag endel med polarna och kvällen slutade med att Olsson och jag spelade nattfotboll sådär i ganska onyktert tillstånd. Måste varit alla jästa äpplen jag åt som gjorde mig drucken, eftersom jag inte kunnat bli full på annat sätt då jag inte har åldern inne för att dricka alkohol ;).

Efter valborg har det int hänt allt för mycket. Skola och en massa sol! Men eftersom jag inte skrivit på så lång tid måste jag även berätta att min käre syster har kommit hem till ön. Dessutom har mor och far flytt fältet så nu ser väl huset ut som ett bombnedslag. Kan väl inte bli annat när man har en syster med pojkvän som knappast fått lära sig hur man skall bli kvitt med damm, disk eller dubbelgångare... Det får nog bli en veckas jobb för mor att städa efter oss när hon kommer hem igen eftersom alla kommer stöka ner samtidigt som morsan städar.
Nä, nu får det vara nog pratat om smuts eftersom det är så tråkigt. Istället kan jag berätta att jag var på utflykt på lördagen, en utflykt som jag sent kommer glömma på grund av en enda sak. När vi kommit fram till lickershamn som var vårt mål fick vi syn på något smått chockerande. I strandskvalet låg det nämnligen en död kut som damen sa när hon gick förbi och frågade om vi sett den döda sälungen. Vadå kut tänkte vi alla eftersom vi inte kopplade alls vad det handlade först. Men när hon fortsatte pladdra på förstod vi sedan vad hon pratade om.
Men men, nu har man fått se en säl också... Synd bara att det var en död säl som var den första sälen man någonsin sett.

Skall inte tråka ut er alla längre med mina enormt långa inlägg som ingen orkar läsa..
Så ha det bra och på återseende.
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 03:09:00
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0