Skrivhumör??

Nu är jag återigen tillbaka efter ett hyfsat långt uppehåll... Inte bra, inte bra!
Märkte också nyss att jag inte skrivit något om vad som hänt i min vardag sedan valborg, så något måste ju allt ha hänt.
Kan börja med att berätta att jag i alla fall har spelat lite fotboll. Match mellan Eskelhem och VSB, en match vi struntade att spela i stot sett. När matchen blåstes igång var jag dock inte på planen. Jag hade blivit placerad på bänken vilket inte gjorde mig så ycket dock. 10minuter och två mål senare fick jag komma in på planen. Allt pekade mot oss och vad skulle då lilla jag kunna göra mot alla enorma VSB spelare?
Jag fick ta till det enda jag är bra på, att springa som en idiot och hoppas på att man får tag i bollen. Självklart kan man inte på egen hand utgöra ett helt lag... I alla fall inte om man heter Manfred Johan Willy Bäckström! Så det jag fick göra var att försöka imponera på de andra i mitt lag istället och springa som en tok en hel match och sedan visa att man inte var speciellt trött efteråt. Detta uppdrag lyckades jag enormt bra med men matchen sket sig i alla fall. Slutresultatet blev tillsist 0-6 för den som är intresserad.

Nog pratat om fotboll nu även om det är svårt. Har märkt idag att jag har extremt svårt att sluta skriva om något om jag bara börjat. Kan ta hela historien lite kortfattat.
Det började i morse (middags) när jag skrev till en nyvunnen vän på communityn Kamrat.com (ganska flummig sida om jag skall vara ärlig, men ändå hänger jag där för jag är ju lite sådär patetisk =D ). Det började igår med att jag skrev först ett kort meddelande, sedan hade det blivit lite längre och dessutom ett lite längre svar. I dag hade jag då fått ett ännu längre svar så mina svar därefter blev bara längre och längre medan hennes svar började hamna på en stadig lång nivå. ett antal svar senare och när det började närma sig kväll fördubblade jag längden på mitt svar gentemot det tidigare. Nu tänker ni... Jaha, OJ! vilken grej, var det 20rader istället för 10nu?
Men jag skall tala om för er alla hur långt det var. Håll i hatten och spänn fast säkerhetsbältena först! Redo?...
Nähe, då väntar jag lite till då..... nu?? Nähe, men men orkar inte vänta på att ni skall bli redo så nu berättar jag!
När jag lade in meddelandet i word så var det över en sida långt!!!! :O
Helt otroligt alltså. Förstår fortfarande inte hur jag lyckades skriva ett så långt meddelande. Och det värsta var att jag toppade mitt tidigare rekord redan i nästa svar, inte så mycket som tidigare, men ändå med ett 40tal ord... Mycket tokigt må jag säga!

Jajaja, skall inte vara sådär tokig här också, men en sak till måste jag ändå berätta innan jag slutar skriva just för stunden.
För det jag tillbringade dagen med idag var att jag hade Chuck maraton! Sjukt skoj måste jag säga!
För er som inte vet vad Chuck är för något så är det en serie som man kan se typ klockan nio på trean under lördagskvällar.
Den handlar typ om Chuck som fått hela CIA's databas i form av bilder inprintat i skallen. mycket tufft faktiskt för varje gång han ser någon eller något som han fått inprintat i skallen så ser han alla de bilderna i skallen igen och kan t.ex. identifiera folk o.s.v. Mycket tuff serie även om den låter extremt löjlig =). Sånt som jag gillar altlså.

Sååå, nu känner jag mig klar just för stunden. Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0