SE UPP!

"När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det, när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig."
-Nalle Puh


Ny timme nya krafter och dessutom ett mycket sant citat från min gode vän. Skall inte tjafsa allt för mycekt just nu för jag borde varit i säng för flera timmar sedan med tanke på att min morgondag är fullbokad... Vandring med skolan, fotbollsmatch och sävefest, mycket trevligt och mycket tröttsamt!
Men kom ihåg, Se upp för nertrillande folk, för annars får ni nästan skylla er själva om de hamnar över er. Kom ihåg, trillar någon över dig så bli inte sur, han eller hon kunde nog inte hjälpa det, och inte heller du. Dessutom, det kan ju vid vissa tillfällen vara trevligt med någon som ligger över en...

Godnatt från en tänkare som ibland tänker till.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, tänkte bara säga att du har en mycket fin och intressant blogg. Det är svårt att sluta läsa dina inlägg när man väl börjat.

Jag hade en bloggsida här som jag skrev dagligen. I bland flera gånger om dagen. Men en dag när jag loggade in på min sida hade alla mina blogg inlägg raderats. Jag är så ledsen för det. I timmar satt jag varje dag och skrev långa inlägg. Folk kommenterade och så. Men nu är allt borta. Att designa min blogg det kan jag inte. Önska någon ville hjälpa mig.

Men du har i alla fall en fin och intressant blogg.
Mvh Elin

2008-05-24 @ 12:34:49
URL: http://elinodegard.blogg.se
Postat av: Martin

Elin... har du masskickat detta meddelande till flera än mig och här?

2008-05-24 @ 15:17:24
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: elin

Men gu vad söt du är! (: hehe skulle vara jätte snällt om du ville hjälpa mig med bloggen! (: Kanske lättare om du addar mig eller tvärt om på msn så blir det lättare att prata. :) Tack så mycket!

2008-05-24 @ 15:34:38
URL: http://elinodegard.blogg.se
Postat av: Johan (den riktiga) Olsson

Det var länge sen jag läste din blogg Maffe :P Och nu kände jag gör att slösa mesd mitt liv så jag gjorde det igen.

2008-06-04 @ 18:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0