Mitt sportlov!

Hejsan och välkommen tillbaka säger jag till mig själv eftersom jag varit väldigt inaktiv med mitt bloggskrivande ett tag så jag känner mig jätte tvingad att skriva några rader nu!

Det jag har gjort under mitt lov är följande:
  • Sovit massor och länge
  • I och med att jag sovit en massa har jag även drömt massa flummiga drömmar, en av dem var faktiskt ganska mysigt för då hade det precis blivit vår och det var as varmt och hela hamnen var fylld av turister som solade utanför biblioteket. Det var väldigt konstigt och skoj. Men däremot var det inte lika skoj när jag vaknade och märkte att det fortfanrande var trist väder och inget somrigt väder ute.
  • Jag har även spelat en del fotboll under lovet vilket har varit mycket skoj =D. Jag har t.o.m. fått spelat med A-laget i en träningsmatch... Iofs fick jag bara spela i typ 7minuter och var ouppvärmd och blev helt slut! Hade typ blodsmak när slutsignalen ljöd... Men det var ganska skönt ändå :D
  • Håll i er nu för nu har jag något riktigt chockerande att berätta!! För jag har varit på arbetsläger! Det var jätte läskigt men faktiskt så var det inte sååå jobbigt. Förstår inte varför det finns folk som klagar en jäkla massa på arbetsläger, man måste ju vänja sig. Första veckan kanske kan vara lite jobbig men sedan kommer man ju in i det. Visserligen pågick bara mitt arbetsläger i en dag och jag var lite småtrött i kroppen dagen efter men jag är ju totalt ovan med kroppsarbete och jag har kommit på ännu ett yrke jag skall hålla mig undan, det är att bli skogshuggare eller vad det kallas för! Är ju jätte drygt att fälla träd och klyva ved och sånt tjafs! Det kan andra få hålla på med ^^.
  • Jag har firat min mor som fyllit hela 47år! Jag lovar att hon ser ut som max 40 ;) men ändå så har hon på något sätt lyckats fylla 47år nu. Det var ganska ändå när hon hade fest för då var det massa släkt här typ och sedan fick man god mat.
  • Denna sista punkt är bara till för att ni skall få lite mer och läsa... Och jag kan berätta att det inte hänt något mer under mitt lov typ... Förutom att vi kommit en liten bit längre på mitt badrum så snart är det klart :D. Men men, orkar inte skriva fler punkter nu så detta var sista... Som jag skrev är detta sista punkten på det här inlägget!... Tänk er! sista punkten!!!... Ajaa, ingen panik nu men måste ändå upplysa om att detta är sista punkten!!! :O... Skall sluta jävlas nu för antar att ni sitter o är sura på att jag skriver massa skit som ni bara känner er tvugna att läsa för att inte missa något viktigt. Så därför skriver jag nu: NU ÄR DET SLUT PÅ DESSA FETA PUNKTER!
Wohooo!
Lyckades tillslut få slut på det där nu. Så nu kan jag berätta att jag haft en ganska händelserik måndag även om jag knappt gjort något.
Först vaknade jag kvart över tio och det var inte allt för nice eftersom min retorik började vid klockan åtta. Men men, sånt kan ju hända! Var nog inte meningen att jag skulle komma till skolan så tidigt på en måndag efter ett lov..
    Men men, det var ju lite väl lindrigt att starta min måndag med att bara försova mig så därför upptäckte jag även att jag fått nackspärr, RIKTIGT MYS!!
    Aja, sånt händer ju ibland så jag fick ta o pinas med det resten av dan även om hela min eftermiddag och kväll gått ut på att försöka kurera mig med sån där varm vetepåse, liniment, stretchning och dessutom värktabletter. Kan dock säga att allt varit ganska dåligt för det har knappast blivit bättre ännu. Men en klenis som jag förtjänar väl ha lite ont ibland.. Går ändå inte upp emot snubben igår på fotbollsmatchen som lyckades få armen ur led eller något sådant, såg riktigt otäckt ut och med tanke på hans skrik så gjorde det nog dessutom ganska ont!
    Tillbaka till vad jag gjort idag ja! På den delen av dagen som jag faktiskt var i skolan planerade vi bara vad vi skulle göra på vårt miniprojekt om gotlands världsarv! det kommer nog bli as bra tror jag.
    Är värsta ledsen för att jag inte kunde träna ikväll. Tyckte det kändes ovärt att ut o springa när det typ gör ont i nacken när man springer med, så det får jag göra imorn =). Kommer bli så mys om jag får lov o vakna imorn och märka att jag inte har nå ont alls :D. Det skulle varit så väldigt nice, så just därför skall jag genast gå o slänga mig i sängen o sova för att få vakna upp till den nya värkfria världen om några timmar!

    Godnatt och sov gott era bloggbesatta människor!!!

Kommentarer
Postat av: Ketchup

håller med dig så att det ryker om det gällande din morsas utseende i förhållande till sin ålder. Dessutom springer du väl med benen och inte med nacken? Eller kanske jag som gjort fel i hela mitt liv

2008-03-04 @ 21:50:39
URL: http://komposten.blogg.se
Postat av: Johan (den riktiga) Olsson

Jag har också gjort fel när jag tänker på det. Det är ju nacken som är bäst att springa med. Attans.

2008-03-24 @ 01:35:22
Postat av: Muffin

aa, va satan! Ni har ju erkligen ingen koll! klart man inte springer med nacken! men däremot kan man inte vara ute och springa om man har ont i nacken så att man inte kan röra huvudet klokt.. Nu tycker ni jag verkar överseriös men men, den enda anledningen till varför man måste kunna vrida på huvet är ju uppenbart! iafall man skulle se snygga tjejer i spåret MÅSTE man ju kunna vrida huvudet xD! Är ju helt uppenbart grabbar!

2008-03-25 @ 14:44:50
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0