Meinus helgus!

Har inte skrivit på ett tag så får väl redogöra vad jag gjort de senaste dagarna.
I fredags var jag först på fornsalen och fick reda på en massa historia om visby som jag inte visste om innan. Otroligt nog så blev jag nästan imponerad över hur folket lyckades leva på medeltiden, de kanske inte är så dumma som de verkat... Eller som de ser ut om man ser på nutidens medeltidsfolk.
Efter den intressanta rundturen gick vi runt o tog lite kort i visby på massa grajs o hade det ganska skoj för det var en solig dag och trevligt sällskap i form av Jakob, Lovisa och Viktoria. När vi tröttnat på att vandra runt (eller när alla andra förutom jag gjort det) drog vi till max för att käka flott!!! när vi kom till skolan var det bara att sätta sig o plugga inför matteprovet som ändå var värdelöst! helt värdelöst var det! gick as dåligt för allt och alla typ. Men men, vi struntade i de toch istället for jag Johan och Lovisa till ryska kyrkan som ligger begravd i en pajsares källare! Den var ganska flummig och ful men nu är den i vilket fall som förevigad på bild.
Bara för att tvätta bort all smuts som var i kyrkan gick jag och Johan o plaskade runt på solbergabadet! Det var riktigt skönt och kände nästan att jag blev både ren och smutsig igen av allt päckel klor!
Istället för att åka hem och käka mat drog vi istället och mumsade i oss godis i stora lass och såg på en halvdåligt musikdirekt. Det enda som typ var bra var att sommarjobbskollegan Hermans band "Funkada" vann =).
438106-24
ringmuren dåraaa...

Under lördagen hände inte mycket... På morgonen(Lunchtid...) såg jag på tv när några nutida ötzi's vandra över alperna med stenåldersutrustning, ganska intressant och de lyckades också!
Lite senare drog jag på 30års fest och där tillbringade jag resten av lördagen så det hände inte så mycket faktiskt.

Söndag! Vaknade sent och satt o dryga typ hela dan... såg på när farsan fixa i mitt badrum som typ är klart nu =). Lite småfix kvar med hyllor som skall in och glasväggen skall tätas lite men sedan är det typ klart =). Bara för att det nästan är klart där inne for jag o morsan in till stan och började leta efter lite schyssta handdukar och ett duschdraperi men tyvärr hittade vi inget sånt :(. Men men, fick lite inspiration så kanske kommit på hur jag skall ha det i alla fall =). Kommer bli feting najs serru!

Nu orkar jag inte skriva mer och nu har ni i alla fall fått veta vad jag haft för mig i helgen! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Loviiisa

Din blogg är ju helt puckad! Gör om den! Varför har du en massa reklam i vägen?:P

2008-03-21 @ 19:10:31
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Muffin

Haha! eftersom jag använder mig av mozilla firefox som webbläsare så har det blivit ett stort problem med designen... jag skall ta o göra om sidan idag.

2008-03-22 @ 02:15:46
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0