Apoteket, nya porrbutiken??

Detta blir ett kort inlägg till skillnad mot de senaste jag skrivit eftersom nu har det inte hänt något skoj på senaste tiden... Men däremot så såg jag något sjukt skoj nyss på nätet!
Det är nänmligen så att Apoteket skall börja sälja sexprodukter i ett 50-tal butiker under en testperiod som startar i juni. Tycker det är ett jätte roligt projekt! Är nästan så skoj att jag skulle villa hålla till inne på Apoteket bara för att stå o glo ut de som kollar på de produkterna och sedan gå fram och fråga om de vill ha råd om vad som är bäst bara för att jävlas! Det som även var väldigt skoj var att det även fanns en liten grej stod på aftonbladet som löd såhär: "Bland huvudvärkstabletter, hudkrämer och plåster kommer man se sexhjälpmedel snart på landets utvalda apotek."
Jag gillar verkligen formuleringen av det för känns lite som att de vill att man samtidigt skall köpa de andra produkterna de nämner... Förmodligen eftersom man kommer behöva dem i samband med att man använder de där sexleksakerna!
Aja, nu har ni också fått ta del av dagens roligaste händelse! Och då har dagen knappt börjat ännu!
Hade gött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0