Tisdag!

"Att kunna stava är inte det viktigaste. Vissa dagar har det ingen betydelse alls om man kan stava till tisdag."
- Kanin

För att återuppta mina små Nalle puh citat får detta komma idag. Själv tycker jag att filurerna i Nalle Puh är ena riktigt smarta krabater!
Eftersom jag redan skrivit två inlägg på en timme nu så kan det ju vara bra att poängtera att det viktigaste inte är att stava rätt alltid. Så därför vill jag att ni har överseende med att jag inte gjort någon stavningskontroll på mina inlägg eftersom jag inte ser det som något jätte viktigt när ni förmodligen ändå förstår vad det står.
Ha det skoj, och njut av Tisdagen!

Kommentarer
Postat av: jay

Tusen miljoner gånger tack för den fina headern riktigt nöjd =) kram

2008-07-22 @ 01:11:37
URL: http://jayjays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0