You Die In The Game - You Die For Real

Så löd texten på filmen jag såg idag... läskigt värre eller hur :O
Tänk dig att sitta och spela ett spel, tänk dig typ "My little ponny" exempelvis.. Och sedan ramlar du av hästen i spelet så det blir game over. Sedan när du är ute och rider dagen efter ramlar du av på exakt samma sätt och du dör. Det var ungefär så det var i filmen, det enda var att mitt lilla exempel var lite mildare för att inte skrämma upp er allt för mycket. Dessutom vill jag verkligen påpeka att det var en film och att "my little ponny" är ett spel som jag garanterar är fritt från dödsfall även om du mot förmodan får game over.
För den som är väldigt intresserad av vad filmen jag såg hette så kan jag upplysa dig om att namnet är så mycket som "Stay Alive", en sådär halvläskig skräckfilm som man räknar ut slutet efter sisådär 10minuter.
Men men, det vart ju trevligt ändå, allra hellst när man får sällskap när man ser på film ^^. Dagens mycket trevliga sällskap var Neelam =).  Efter filmen spelade vi två omgångar av världens roligaste och lättaste kortspel ;), Vänd tia!
efter att ha vunnit varsin gång sket vi i och spela mer bara för saken skull och satt o snacka massa strunt istället.
Efter att jag åter hade blivit lämnad ensammen i mitt "gigantiska" hus fick jag roa mig med att sitta framför datorn och deeeeega!
Sedan har jag väl integjort så mycket mer under min väldigt händelserika dag.

Nu känner jag mig jätte tvungen att skriva om något totalt ointressant och väldigt flummigt... Just eftersom jag inte kommer på något sådant så skriver jag om hur det kan vara att man kan få sån här förbenad idé brist ibland och inte kunna komma på något roligt alls.
Jag tror iaf att alla mina konstigheter som jag kommer på sitter i en liten broskbit i hjärnan, så om någon skulle få för sig att de var tvugna att ta bort den skulle jag bli jätte tråkig, allvarlig och aldrig mer komma på konstigheter. Visserligen kan detta vara en av mina konstiga tankar som gjort att jag inbillar mig att alla konstigheter sitter i en broskbit... Men men, jag tycker iaf att det låter väldigt troligt att konstigheter bildas av brosk. För vem fasen tycker inte att brosk är något väldigt knasigt som egentligen känns väldigt onödigt, just därför bör det kunna ha en dold funktion! Just den funktionen är att bilda knasigheter och konstigheter =).
Det är vad jag kommit fram till idag i alla fall!
Så jag avslutar med att säga:
-käka brosk om du vill bli konstig...
Dessutom är det ju lite små konstigt att sitta och käka brosk, rentav ganska äckligt!
Men men, Natti natt för nu skall jag iaf sova! =).



Kommentarer
Postat av: neelam

haha yeah filmen var rätt läskig asså:)va trevligt att du tyckte att d var trevligt^^ naaw stackarn, blev du ensam i ditt gigantiska hus efter att jag hade dragit :O d var inte bra! men men du e nog modigare än vad jag e, så så farlig var d nog inte ;) hehe..
ha d nice muffin;)

2008-02-01 @ 00:51:20
URL: http://neelam.blogg.se
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

hm... :P Jag tror inte på din teori förrän du bevisat de! :D Pousspouss!

2008-02-01 @ 23:26:32
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Muffin

Vadååå?? Den är ju jätte bevisad... har jag bara yttrat mig om saken så borde det väl närstan kunna stämma... Borde ju i alla fall vara mest troligt=).

2008-02-02 @ 00:33:33
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0