Sjuk dag...

Jadu, precis som det låter har jag varit hemma från skolan idag p.g.a. sjukdom. Sjukdomen i sig är extremt smittsam och nästintill livshotande. Med andra ord vaknade jag upp med en förbenad huvudvärk och hade värsta yrsel typ. Men men, har iaf gått över nu och inga fler sjukdagar denna vecka att se fram emot...

Det jag gjorde denna tråkiga dag var att sova och hör och häpna... Jag läste över 130sidor i en bok!! Det var länge sedan jag lyckades försjunka mig så pass länge i en bok och för den nyfikne var det t.o.m. Harry potter och Dödsrelikerna.
Men men, nu är jag lite små trött och skall sova litegrann innan det är dags att gå upp och gå i skolan.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

Duktig Muffin! Du var ju tvungen att räkna matte med mig ;)

2008-01-29 @ 19:25:49
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Jihad

När du säger sjuk, menar du utöver den mentala rubbningen du har då?

2008-01-30 @ 17:43:39
Postat av: Muffin

Om jag har en mental rubbning eller inte är inte upp till mig att bedömma så tycker du att jag har det så bryr jag mig inte så speciellt mycket... Men jag har iaf ingen diagnos på det i vilket fall som. Men för att besvara frågan genom din synvinkel så i så fall, JA! Jag var sjuk utöver den såkallade mentala rubbningen.

2008-01-30 @ 19:37:18
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

vilken snäll jihad människa..! DURKA DURKA MOHAMMES JIHAD!

2008-01-30 @ 21:25:41
URL: http://elpajarocantante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0