Photoshop... Och Pirr

Precis vad jag också tycker! Jäkligt kul med photoshop jaa! Men men, det är ju lite små krångligt ibland också... men man lär sig med tiden som tur är. Idag (eller igår som det faktiskt är nu) så satt jag o såg på en grundläggande film om photoshoppande, lärde mig lite nytt men mycket var gammalt, dock fick man en del tips hur man kan göra i olika situationer. Det är skojjseliskoj =).
Efter att ha suttit o deegat o sett på den där filmen redigerade jag en bild, den fick en fin gammaldags känsla och jag blev glad över att ha lyckats =). Just nu ligger den på Bilddagboken så om du vill se är det bara o klicka dig in där.
Under kvällen har jag varit på en sådär halvrolig träning. Gick väl ganska bra och jag blev trött!

Nu sitter jag bara här hemma o funderar, funderar på mitt lilla ordspråk jag komponerade igår... Framför allt på just lycka. Vad är egentligen lycka? och när har jag varit som lyckligast?
Jag tror nog att lycka är ett tillstånd jag befinner mig i sådär ibland och att  lyckan i sig är precis just då det pirrar till sådär härligt i magen när något roligt händer. Jag tänker då inte riktigt på de stunder när det pirrar i magen för att man åker berg-o-dal bana. Utan mer om någon säger något sådär fint till en som man uppskattar så mycket.
Det är nog hur lyckan yttrar sig i min kropp i alla fall. Men men, jag har inte fått ett riktigt klokt begrepp hur min lycka fungerar ännu så jag återkommer om jag kommit på något annat skojjsigt om det.
...Nu glömde jag nästan bort när jag varit som lyckligast... Men jag vet inte när det pirrat som allra mest i magen så jag får återkomma med ett svar på det också.

Nu skall jag nog ta att sova snart, så man orkar göra något på den där torsdagen också =).
Ha det fint allesammans och uppskatta pirret ;)

Kommentarer
Postat av: neelam

d där om berg-o-dal bana, så känner jag oxå ibland tss...fin förklaring om lycka:)

2008-01-31 @ 01:03:19
URL: http://neelam.blogg.se
Postat av: Muffin

Tack för att du uppskattade den ;)

2008-01-31 @ 01:05:23
URL: http://hajhoohuu.blogg.se
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

Du, jag tror att det finns pirr i plurret! Tror inte du det?

2008-02-01 @ 23:28:20
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Muffin

Menar du plurret som i skolan? Eller är det som i vattnet?
Jag tror iaf helt på dig, pirr finns nog på båda ställena =). Sånt är naaaajs :D

2008-02-02 @ 00:36:51
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0