lite lustig dag...

Jupps, efter en slapp retoriklektion hade vi historia... Väldigt skoj... sitta o lyssna på gruppredovisningar om antiken och sedan skulle det tillslut bli min tur... Inte vår tur utan min tur :(. Var nämnligen så att båda mina andra gruppmedlemmar valde att träna istället för att redovisa, dock var den ena lite längre bort och det visste jag redan innan att han skulle vara. Men men, det gick väl dock helt okej med min långdragna redovisning om massa romerska kejsare.
Efter den grymt roliga historian gjorde jag en liten tabbe precis när jag kom in i engelska klassrummet... Eva(lärarn) börja snacka om att det nog var p.g.a. att vi dragit över på historian som folk kom sent. Där kom tabben, råka bara säga "maybe, baby" utan att ens tänka på det eller menade det, självklart snappade Ansin upp det med sina jätte trattar och var tvungen att skriva ner det, men som tur var hörde inte Eva eller så ignorera hon det i alla fall totalt som tur var. Men men, bjuder på den lilla roliga incidenten =).

När jag sedan kommit hem, slocknat på soffan, flugit upp ur min sömn igen för att hinna käka så for jag sedan iväg på träning. En fotbollsträning som var ganska okej, men börjar trötta på deras tokiga försök till att bygga kondition hos mig för det måste vara totalt hopplöst.

 Värst vad mina tankar skena iväg nu när jag tänkte filosofera lite.. filosoferar dessutom alldeles för snabbt för att kunna hinna skriva ner det... Det går för snabbt för långsamma mig som det inte går lika snabbt för, som man skulle kunna uttrycka det. Har i alla fall kommit på idag att jag faktiskt är lika dryg som jag känt på mig många gånger att jag skulle kunna vara. Men men, dryghet är nog något bra och väldigt nyttigt! För vem tycker inte att det är väldigt nyttigt med YES diskmedel? Det är ju faktiskt väldigt drygt för det påstår de ju till och med i reklamen!
Hmm, nu skena mina tankar iväg på diskmedel bara för det.. Inte bra det här med mina filosofi stunder för snart kommer jag väl bli lite som J.D. i Scrubs också... Sitta och dagdrömma hela tiden och filosofera mig bort i till ett land där allt är sådär fluffigt som sockervadd men förhoppningsvis inte lika kladdigt.
Nä, nu måste jag sluta! Alldeles för många olika spår idag och när jag skena iväg till ett land fullt med kladdig sockervadd som alla satt fast i så fick det bli droppen.

citerar bert som avslutning
"Tack och hej
leverpastej"

Men kom på en annan som jag inte kunde komma på om det rimma eller inte... Kom i alla fall fram till att det inte rimmade om man uttalade det på rätt sätt...
Kan låta såhär när jag rimmar för att ni skall få ett exempel:
Tack och hej
Löjromspajé


Med de orden säger jag
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

HAHA xD Löjromspaté? Hur duktig är du på att rimma egentligen?

2008-02-05 @ 16:31:26
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Muffin

mjo... jag vet :P. Har aldrig varit en höjdare sånt! Men rimmar ju nästan om man säger löjromspatej ;).

2008-02-05 @ 19:41:57
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0