Hur flummig är jag på en skala?

Det är något jag verkligen undrar, skulle jag gradera mig själv skulle jag förmodligen hamna väldigt högt upp på skalan... Min skala skulle vara graderad mellan 0-100 och jag skulle sätta mig själv på sisådär 74,3 eller något sådant. I och med att min flummighet kan vara så pass stor borde det nästan kunna klassas som en mental rubbning, men detta låter jag vara en obesvarad fråga eftersom jag inte vill veta om jag är mentalt rubbad eller inte!
Men kan i alla fall lugna er med att jag inte lider allt för mycket av min flummighet även om den skulle vara så pass stark att den klassas som en mental rubbning.
    Jag kan även berätta för denna enorma grupp som så ivrigt läser min blogg titt som tätt att min flummighet var extra påtaglig under hela fredagen... Kan bero på en kombination av mitt vanliga jag och dålig sömn som gjorde att detta fenomen kunde inträffa!
    Inte ens på historia provet kunde jag hålla fokus och råkade bara skriva lite sådär flummigt och dessutom var det helt meningen att skriva så.. Men men, dagen flöt vidare och jag flummade vidare, en biologi lektion som gick att utstå bara för att jag for till kaffis för att köpa en kaffe och dessutom en munk! Jaaa, tydligen säljer de munkar i kaffis nu helt plötsligt. Tyckte nästan att det var synd att käka upp en sådan högreligös sak som en munk, men den klagade inte ens så antar att den redan insett att dennes öde var att bli uppäten och godtog det utan att kämpa emot.
    Resten av biologin bestod av att vi försökte måla ett jätte långt och rakt streck på ett flera meter långt papper, slöt med att det inte gick allt för bra, för strecket blev i vilket fall som hellst allt annat än rakt!

Känner att min flummighet gör att texten blir väldigt väl utfylld med oviktigtheter men jag tycker det är skoj att skriva sånt så ni får ursäka för det.

I vilket fall som hellst hade vi engelska och redovisning efter att ha käkat saltdoppade grekiska biffar. hittade vita saker i en biff men kunde inte komma på vad det var även om buden var många, kan ha varit brosk men då borde jag käkat upp det, det kan även ha varit ris som en utfyllnadssak i biffarna... Eller så kan det även ha varit typ feta ost för jag antar att det är mer grekiskt än saltdoppade nötköttsbitar...
    Den låååånga mattelektionen blev faktiskt lite små tråkig sedan också... För det första var Loviiisa hemma o febrade så då var jag ju tvungen att räkna med Johan istället jaao... Var väl visserligen helt okej för vi fattar ungefär lika lite av vad vi gör men lyckas typ få ut det på ett fint sätt ändå! Dessutom var det lite tråk när Gunnar gav oss en dum uppgift som vi skulle lösa o varken jag eller Johan fatta ett skit först men sedan gick det tillslut sakta men säkert frammåt  och tillslut var vi klara med de två första uppgifterna innan vi slöt för veckan.
    För att fördriva min eftermiddag hängde jag och Johan runt på stan sisådär 1meter bakom Kajsa och Johanna... Var i alla fall nästan så att vi höll oss precis bakom dem eller om vi gick med dem, blev aldrig klok på det eller det andra.
    När jag tillsist kom hem käkade jag och mor en jätte god middag med förrätt, sedan en fet biff och tillsist marängsvisch till efterrätt. Umgicks med mor kvällen igenom och vi såg på tv och snackade litegrann och hade det mys medans min far fick sitta på en tråkbåt från stockholm!
Muhaha!!

Nu känner jag att jag ventilerat mig mer än tillräckligt för nästan hela lördagen!
Dessutom tror jag att jag skall sova nu eftersom det inte blev så många timmars sömn i natt... bara sisådär 3timmar eller ngt, och jag hade faktiskt inte ens varit på sävefesten...
Hade fint allesammans och suss gotteligott!

Kommentarer
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

Det lät som om du hade en riktigt fiiin fredag ändå? Du saknade ju inte mig alldeles för mycket ju!

2008-02-09 @ 17:06:28
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Muffin

Hehe, man får ju göra sitt bästa för att glömma o göra det... ;)

2008-02-10 @ 16:42:16
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0