Hjärtlig dag... Näää!

Usch, vissa kan verkligen inte förstå sig på det där med att man skall vara snäll på alla hjärtans dag... Istället jävlades allt o alla med mig hela dagen. Allt började i morse när jag tyckt att jag haft en jätte fin morgon med massa underliga drömmar som var mycket underhållande. Men men, allt tog en plötslig vändning när skulle dra till skolan, självklart hade luft helvetet försvunnit ur min morsas cykels bakdäck igen... Blev sur så jag fick ta farsans cykel istället. Blev inte mycket gladare när jag cyklade mot stan och märkte att jag på något underligt sätt typ fått träningsvärk i arslet! Dessutom var det sjuk motvind in till skolan också..
    Skulle bara fattas att man bröt benet eller något på idrotten men som tur var så skonades jag från det. Istället fick jag reda på att någon jävel brutit upp mitt skåp! Det var ändå ganska lindrigt tyckte jag för jag hade ändå inga värdesaker i skåpet ändå. Efter att ha käkat en hysad god skolmat med klok potatis och en ganska okej fisk var det dags för matte. Denna lektion gick väl helt okej. Efter matten kom nästa förbannade nedslag i min jävla dag! Någon hade varit på skåpet igen! De hade som tur var inte lyckats kom in i skåpet eftersom Johan "komposten" Ansins gamla lås som jag fått låna var hållbart som satan.
    Men men, inte fasen räckte det med att de hade gått på mitt skåp två gånger på en dag, det skulle ju vara lite väl lindrigt... Näää, de hade även stulit farsans cykel när jag kom ut efter skolan... Man blir så jäkla glad på dessa dagar!
    Jag fick iallafall bita ihop och fortsätta även om jag hade stor lust att bara springa rakt ut framför en bil så den typ kunde kapa båda mina ben eller något för att fullända min jävla otursdag! Det gjorde jag dock inte utan jag gick vidare till stan och skulle fota folk o saker som hade med alla hjärtans dag att göra. Inte fan fanns det mycket sånt på denna skit ö heller... Istället fick jag flumma runt på stan med Jakob och Lovisa var väl med på ett litet hörn från och till för hon var nere o sjöng lite på musikskolan eller något liknande en stund.
    Sket även i träningen den här sketna dagen bara för jag kom hem riktigt sent och hade inte käkat något heller så har faktiskt inte fått ut ett skit av den här dagen. Ännu en dag som skulle varit mycket mycket bättre att stanna i sängen hela dagen och skippa alla lektioner och alltihop! Bara sova och tycka synd om sig själv...

image12
Det här var väl typ den enda bilden som blev riktigt bra idag enligt mig själv... men men, bättre lycka nästa gång typ...

Godnatt o suss så gott folket!

Kommentarer
Postat av: J.S

Har du tagit bilden ? :O

2008-02-15 @ 17:10:40
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

Den blev fiiin joe!

2008-02-15 @ 20:29:45
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Muffin

Jodå, den blev helt okej =). Är gallerix skyltfönster som jag sedan photoshoppat lite snabbt...

2008-02-15 @ 21:36:21
URL: http://hajhoohuu.blogg.se
Postat av: J.S

Jaha, tänkte väl ;) Jävligt nice hörre du ;)

2008-02-16 @ 00:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0