Frets on fire

Helt såld! det är allt vad jag är! Suttit o spelat Frets on fire nästan helt oavbrutet sen igår eftermiddag... Jag och Johan satt typ från 16 eller ngt igår och spela till klockan tre inatt. Ingen av oss var egentligen speciellt bra men kul som fasen är det =). Eller så är det bara det att jag har blivit beroende eller ngt sådant, vad vet jag...

Det jag gör just nu är o käkar någon snitzel som är alldeles för varm och försöker förstå vart helgen tog vägen... har säkert suttit här o funderat över det i en halvtimme men har verkligen inte kommit fram till något vettigt ännu... ena stunden var det fredag eftermiddag och helt plötsligt så blev det typ söndag kväll. Däremellan förstår jag inte riktigt vad jag gjort för det känns i alla fall som att det bara är ett tomrum och sedan lite frets on fire spelande...

Orkar inte skriva nå mer nu för jag är helt seeg.... återkommer förmodligen ikväll/natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0