Follefylla, the real deal!

Min lördag var faktiskt väldigt lyckad! vakna ganska sent visserligen och fick skäll av både mor och far bara för det bara för att jag inte gått upp tidigare och hjälpt farsan fixa i mitt badrum... Men när jag hade käkat frukost hjälpte jag i allafall honom ganska länge så vi lyckades få tre av fyra sidor i badrummet klara =)! Därefter bar det av till kanonen för att käka bowling och spela pizza... Eller tvärtom om man nu vill det.
    Jag hade förväntat mig att jag skulle spela lika bra som förra gången jag spelade bowling men tji fick jag för det! istället för att få en serie på si sådär  150poäng fick jag en serie på  hela 52(!)  poäng!!!!  måste ha varit  den sämsta  ever nästan. I och för sig lyckades jag typ få 30poäng på sista serien när jag spelade jätte oseriöst och dessutom hann jag inte spela sista omgången.
    Efter att ha spelat bowling vart det follefest hemma hos John och det var faktiskt riktigt skojjsigt =). Blev dessutom riktigt på lyset av sisådär 6-7 stycken 3,5%... Vi körde typ singstar och jag märkte hur kass jag är på att sjunga... visserligen var jag inte nykter men tonsäkerheten är typ lika med NOLL!
    Men men, sedan bar det av mot MAX men när vi typ kommit till A7 märkte jag att det inte var någon luft alls i mitt bakdäck... så det var faktiskt inte allt för lyckat... När vi kommit in på öster sket vi i max och gick till Mc Donalds och där mötte jag mina nya polare vid namn Marion, Louise/Lollo, Linnéa, Anna och Jocke... De var ett gäng åttor som var väldigt dryga men som jag hade ganska skoj med ändå, bara för att de var så jävla dryga o flummiga.
    Därefter gick vi bort till Ali's en sväng där Johanna fick en kram av en konstig arbetskamrat till henne... Vi flydde då därifrån och begav oss till MAX som vi hade tänkt från början och på vägen dit mötte Jessica och Nathalie som är syster och systers kompis till Johanna. Men men, orkar inte berätta mer nu men kan säga att jag hann med massor av flummigheter under vår vistelse på öster och jag slapp dessutom att gå hem med min punkterade cykel för att Johans morsa var väldigt snäll och skjutsade mig hem med cykeln =).

Utvärdering: Tro aldrig att du är bra på bowling bara för att det gått bra förut... Och ha follefest oftare! Riktigt skönt rus med folle asså!! Lätt värt!!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0