Drömmen som var totalt flummig

Dagen (eller gårdagen för den som vill vara exakt) började med att jag vakna alldeles för sent, klockan var typ kvart i ett eller något sånt där! Helt sjukt mycket var den i alla fall. Det som fick mig att gå upp var dessutom min kära syster som ringde, får tacka henne att jag kom upp tillslut!
    Under resten av dagen hände det inte så mycket... Det som hände var att jag var o gjorde ett syntest till körkört grajset och sedan har jag varit på en sån där jobbig fotbollsträning. Fast det värsta var ändå nästan att åka hem med herr Timgren som kör som en jäkla dåååre! Kör typ 140 när det är 50 och dessutom höll han på att köra för långt in i rondellen att han höll på att köra rakt in i trottoaren! Men men, han är ju lite speciell han =).

Nu tänkte jag berätta om min totalt flummiga dröm jag hade precis innan jag vakna idag. Först var den värsta mys, var på restaurang med någon som tydligen skulle va min flickvän, vettefan vem det var... Men det var iallafall alla hjärtans dag och jag skulle bjuda på restaurang. Vi tjocka i oss som satan med typ varsin varmrätt och en extra som vi typ dela på, men men... Mer än så åt vi inte för vi orka inte med förrätt och dessert o sånt tjafs...
    Men i vilket fall som, nr vi skulle ta in notan kom kyparen med en ganska liten lapp. På den där lilla lappen stod det som vi ätit fast typ gånger tio eller något för det var en förbannat massa grejer vi käkat tydligen och vissa rätter kosta typ över 600spänn med! Helt sjuuukt! Fast det mest lustiga var ändå att de inte räknat ihop vad man skulle betala utan det fick man göra själv. Så det jag gjorde var ba o ta upp min mobil o skulle räkna ut vad det skulle kosta. Tyvärr lyckades jag inte alls med detta eftersom det var helt sjuuukt mörkt i rummet att jag inte såg siffrorna så bra på den lilla jävla lappen.
    Jag var dock fast besluten att betala det som stod på notan även om jag varken hade pengar till det och att det var helt orimliga summor struntade jag i... Fick jag bara reda på vad jag skulle betala skulle jag ringa farsan o be att han satte över pengar på mitt konto. Eftersom kyparen vägrade räkna ihop för hur mycket vi käkat för gick vi bort till baren. Påväg dit lyckades vi tappa bort lappjäveln vilket var lite kul. För när vi kom fram dit undrade snubben vilken nota som var våran, vi sa att vi inte visste och han svarade då att det fanns en nota på futtiga 11kronor!
Min flickvän tog tillfället i akt att säga att det var våran nota och att vi endast beställt några oliver. Jag blev helt ställd över hennes kvicka aggerande men stod där helt stum.
    Snubben i baren tyckte också att det var väldigt kul och började flumma och sa på ett väldigt ironiskt sätt "Javisst! allt kostar ju 11kronor för er ja! Varför köper ni inte en BMW och en Mercedes på en gång för?"
Jag förstod då att han endast hittat på elva kronors notan och sa att våran var en annan, men han kunde omöjligt ta fram den ändå. 
    Helt sjukt ställe var vad det var! ingenting stämde och jag var totalt borta för ingentng stämde ju med denna förbannade jävla restaurang! Sedan bestämmde jag mig för att det kanske var bäst att ta en springnota och berättade det för min flickvän...
   
Hur denna historia slutade fick jag aldrig reda på eftersom jag vaknade precis efteråt och kunde inte somna om igen och få reda på vad som hände eftersom en telefon började ringa och jag var tvungen att gå o svara då.

Nu har jag i vilket fall som hellst tänkt att sova, och vem vet... Kanske drömmer fortsättningen inatt! på återseende

Avslutar ikväll med ett ordspråk från indien som jag tänker ta till mig..
Den som sover syndar inte.
Detta betyder alltså att man borde vara en väldigt trogen kristen om man typ har jätte grav narkolepsi så att man alltid sover, för som kristen skall man ju inte synda och inte begå onda gärningar, detta kan man ju inte om man sover hela tiden :D. Där fick ni reda på att alla sånna där sovare är jätte troende. Förmodligen alla som ligger i koma också för den delen!
Men men, godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0