Dagen som försvann...

Det är väl ungefär så man kan beskriva gårdagen, den försvann ju verkligen eftersom jag inte skrev något om den. Får skriva om vad jag gjort idag istället, vilket visserligen kommer gå ganska snabbt ...
    Dagen började med att jag steg upp ungefär samtidigt som man skulle höra ett enda slag från kyrkklockan om man för tillfället befann sig inom hörhåll för en sådan. Alltså hade jag nästan sovit bort hela dagen.. Men gjorde ändå inget nyttigt idag ändå, När jag väl klivit upp satte jag mig bara vid datorn och fortsatte att slappa, läste sedan lite i en bok fram till det att morsan kom hem.
    När hon väl var hemma, bestämmde vi oss för göra något ovanligt, nämnligen att åka o se på basket innan min fotbollsträning. Vi hann tyvärr inte se hela matchen p.g.a. min träning men hoppas på att ladies vann matchen som var mycket jämn! Något som däremot inte var lika jämnt var våran intern match som vi hade på träningen. Visserligen var det A-laget mot B-laget så var väl inte meningen att det skulle bli allt för jämnt. Men vi stod ändå emot rätt bra eftersom Imer hade vntat sig att de skulle leda med två siffrigt vid halvlek och istället ledde de endast med 3-1. Vi kämpade på rätt bra i andra också och matchen slutade med 5-1 till A-laget.
    Vårat lilla tröst mål lyckades jag själv sparkat in i målet, var faktiskt rätt så snyggt mål och jag var helt chockad efteråt att lilla jag lyckats ådstakomma ngt vettigt på en fotbollsplan. Tror nog jag nästan kan få lov att spela som mittfältare någon gång till efter dagens bedrift =).
    Är värsta lat på min filosofi sida idag och behöver kanske sova lite mer efter mina få timmar sömn inatt... visserligen sov jag i sisådär 12timmar men ändåååå.
Ha det fint allesammans
Pössipöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0