Ämnet som försvann...

joo, tyvärr så råkade ämnet försvinna av någon outgrundlig anledning och går aldrig att återställa denna totala förlust, tror nästan att det dog så just därför får jag skriva utan att ha ett ämne. Jag måste även be om förlåtelse om det är så att ni trott att jag gått o dött eller något sådant eftersom jag inte skrivit i blogg på ett tag. Jag lovar att det inte är så utan att jag är livs levande fortfarande även om jag inte skrivit i bloggen på några dagar. Det som hänt de senaste dagarna är inte speciellt mycket...

I måndags var jag i skolan och tillbringade en hyfsat trevlig dag där, gjorde dock inte så jätte mycket. For sedan på träning när jag kom hem och den gick väl ganska okej förutom att mina små ben inte riktigt tycker det är så kul att ränna runt en massa så de sa ifrån litegrann och tyckte att det skulle göra ont i dem!

Igår vaknade jag och trodde att klockan var 9,15 och fick jätte bråttom för jag brukar cykla hemifrån vid 9,20 på tisdagar för att hinna in till 9,50 då vi börjar. Men efter att ha flugit upp ur sängen och klätt på mig så kollade jag på klockan igen och märkte att den endast var 8,15 så jag kunde istället ta dett väldigt lugnt. Denna stressiga startminut på min dag gjorde tyvärr så att jag gick runt o halvtjurade från och till hela dagen vilket vissa personer märkte men annars var dagen ganska lugn. På kvällen övergick min tjurighet men då började jag istället typ att gråta... Först på grund av att jag såg så sjuuuuukt fula klipp på youtube så jag garva som satn'! Och sedan såg jag på filmen braveheart så då kanske det kom någon liten tår också för den var väldigt sorglig från o till. Men ändå en väldigt sevärd film som alla bör se som inte redan har gjort det.

Idag vaknade jag aldeles för sent! detta resulterade i att jag typ inte gjorde ett skit på hela dagen... Eller det enda jag gjorde var att laga ett f*rbannat j*vla bakdäck på morsans cykel... Först kollade jag det och kom fram till att det var 5små hål på slangen så orkade inte ens försöka laga alla hål, istället ringde jag till morsan så hon fick köpa en ny slang när hon slutat jobbet. När hon sedan kom hem med den nya slangen och jag hade fixat ditt istortsett hela däcket på fälgen igen så lyckades jag få hål på slang H*lvetet!! Lagade den då ganska snabbt men det jobbiga tok inte slut där nej... Man skulle få tillbaka hjulet på cykeln också och det visade sig ju inte vara det lättaste som finns... Men efter att ha blivit skit sur på cykeln så att jag började bruka hysat med våld gick det tillslut att få dit hjulet! Hoppas bara på att det sitter som det ska nu för det kändes i alla fall inte som att det var helt rätt trots allt... Men men, det får ba duga för inte nog med att det tog skit lång tid och krossade mitt tålamod så hade jag helt svarta händer när jag kom in och inte fan ville de där händerna bli rena med tvål o sånt tjafs inte... nänä, så nu får man väl gå runt med helt torra och halvt svartfläckiga händer pågrund av någon jäkla cykels fel.
    Men men, det jag även har gjort ikväll är att träna, o träningen gick ganska kasst dessutom så kan säga att den här onsdagen skulle jag nog inte bara gått upp sent utan jag skulle nog inte ha gått upp alls...

Kan berätta för den nyfikne att jag faktiskt lyckats tabort ett yrke som jag inte kan tänka mig jobba inom nu under tiden som jag krivit denna blogg. Det är så mycket som cykelreparatör!!! Aldrig och åter aldrig! Skulle nog inte ens jobba med det för 50 000i månaden... Usch för att gå runt och vara as sur hela dagarna då asså... sedan skulle jag förmodligen bli den mest inaktiva reparatören genom tiderna..

Det här med cyklar har tagit alldeles för mycket på mina krafter så nu skall jag ta o sova! suss gott påssi!!
Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0