mordförsök x3

Usch jaa! På lördagen var jag på heldag med fotbollslaget. Det började med en träning på morgonen. Imer fick för sig att köra värsta banan som var världens mordförsök. Kunde kanske varit jobbigare men när man knappt vaknat och inte ens värmt upp klokt kan det lätt klassas som mordförsök. Det var dock inte det sista mordförsöket för dagen...
när vi tränat åkte vi ut till Steakhouse Park för att inta en lyxig lunch bestående av grillkorv och potatismos.
Därefter for vi vidare till Traume för att köra teambuilding. Teambuildingen bestod av massa stationer som man i lag skulle klara av. Gick väl hyfsat även om vi kom på delad tredje och sista plats. På en av stationerna skulle man åka på någon släde som de andra lag medlemmarna körde med ett rep som satt fast längst fram på släden. Eftersom två lag var en man kort så fick jag vara den som satt på deras släde (överraskande nog trodde de väl att jag var lättast xD). Jag lovar att det var en riktig upplevelse och dessutom ett ruskigt mordförsök! det var inte långt ifrån att de flera gånger körde in i något träd och då skulle man ju vara totalt rökt!
När vi varit på teambuildingen for vi vidare till Kneippbyn där nästa mordförsök ägde rum. Den här gången var det i en bastu och den skyldige var min egen bror! Han tyckte tydligen att det var kallt på sin plats på nedre sittplatserna så han gick fram och hällde på 3stora skopor vatten på stenarna. Jag lovar, jag kunde fan inte ens andas när ångorna vällde fram över oss. Misstänker nästan att han planerar något alltså... För när jag åkte på släden började han springa mot den korta banan när det var meningen att vi skulle köra långa... Något lurt måste det allt vara alltså ;). Inte för att min käre bror någonsin skulle göra något sådant mot mig men ändå!
I vilket fall så spelades det poker och ishockeyspel, käkades pizza och dracks en hel del efter vi kommit ut ur bastun. Jag fick dock endast dricka cider hela kvällen eftersom man inte fyllt 18 ännu. Men men, klarade mig fin fint utan massa sprit och sånt tjafs. Var ändå roande att kolla på andra som var på lyset. Kan lova er att det var högljutt!

Ajaa, det var vår heldag med fotbollen!
Dags att kasta sig i säng för att förhoppningsvis kunna vakna igen.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johan (den riktiga) Olsson

Det är så det ska va...?

2008-04-07 @ 19:41:25
Postat av: Muffin

Haha, självklart är det så det skall va xD. Lite spänning i vardagen liksom xD

2008-04-07 @ 20:24:50
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0