Biss, Matte- eller musikterm??

Vad vet jag, finns väl typ Biss ackord eller något sådant och sedan finns det även biss till andra derivatan... Fast nu har jag säkerligen blandat ihop alltihop så det inte ens finns ett biss i något av det och då får jag väl stå ut med att göras till åtlöje av någon sådan där wisser besser!

Det som hänt idag är typ...
Jag har suttit o degat igenom en Historia, Biologi, Engelska och matte lektionen. Känner mig mycket stolt över min prestation idag... även om den visserligen inte kunde bli så mycket bättre eftersom det mesta endast varit att lyssna på folk och skriva av :P. Bland annat satt jag o skrev av när Gunnar löste något matte tal över hela tavlan och när han var klar kom vi fram till att han glömt en term så det var bara att skriva till massa saker på allt också... mycket lätta tal på matten just nu! Det är i alla fall vad en professor i matematik skulle kunna säga. Själv säger jag att det är nästintill omöjligt.
När vi sedan slutat skolan gick vi runt och fotade lite i stan, jag och Jakob. Vi hittade dock inte så jätte mycket skoj men ändå fick vi ihop liite kort iaf =).
image24

låt inte de specifika ögonblicken flyga förbi, fånga dem istället inom dig.
-Ett sätt bara en Muffin kan uttala sig på!

Godnatt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0